Weekly Photo Challenge: Mine

Actually that was my motorcycle. I named it “Beib”. It used to be mine. I owned it for about ten years. I thought ten years is a quite long time to have a motorcycle. Some people told me that the maintenance of an old motorcycle will cost much money. So, I decided to sell it. Too bad the price was too cheap.

Now, it’s no longer mine. I have a new one, an automatic. Alhamdulillah :)

About these ads

36 thoughts on “Weekly Photo Challenge: Mine

  1. emang jatoh harga ya mbak klo jual motor yg sudah dipakai :(
    sekarang pun lagi galau ini, antara mau jual dan tidak, abis motornya gak pernah rewel juga, gak tega ngejualnya hiks

    • Jauh banget deh harganya. Tapi ya orang bilang, “kan udah 10 tahun” :D
      Kalo memang masih bagus, mending dipake aja kalik ya… Apalagi ada yang bisa ngerawatnya :)

  2. Pingback: Weekly Photo Challenge: Mine | R Shad

  3. Pingback: Weekly Photo Challenge – Mine | Chittle Chattle

  4. Pingback: Weekly Photo Challenge: Mine « Becca's Photo Blog

  5. Pingback: Weekly Photo Challenge : “Mine” – Through the eyes of an eight year old! « Just another wake-up call

  6. Pingback: Weekly Photo Challenge: Mine!! « What's (in) the picture?

  7. Pingback: Challenge photo de la semaine – le mien (Weekly Photo Challenge: Mine) « Paris en photographies

  8. Untung aja ngelepasnya masih ada harganya. Punya saya aja nggak dikasih harga, boro2 nego, ngasih tau ke saya saja nggak ada. Bawa tanpa ijin dan permisi.

    Alhamdulillah si “Jaran Abang” -kuda merah- punya adik lagi :) Namanya tetap sama si “Jaran Abang”.. semoga Alloh menjadikan dia setia pada saya.. aamiin.. :)

  9. Assalaamu’alaikum wr.wb, mbak Akin…

    Jangan dijual mbak, jadikan sebuah kenangan yang indah kerana pernah memilikinya dalam jangka masa yang panjang. Kalaulah dia bernyawa, tentu dia akan sedih setelah lama berbakti kini disingkiri dengan adanya motor yang baru.

    Saya juga ada motosikal lama Yamaha 110, usianya sudah 13 tahun tapi masih bagus dan elok. Saya membeli yang baru dan otomatik, tetapi tidak berniat langsung mahu menjualnya. Masih terbayang kegembiraan saya saat memilikinya pada kali pertama hingga sekarang, ia tetap menarik dan bernilai bagi saya. :D

    Salam manis buat mbak Akin dan selamat ya punya motorsikal aotomatik. pasti asyik senyum sahaja nih. :D

  10. Pingback: Weekly Photo Challenge: Mine « patriciaddrury

  11. Pingback: Weekly Photo Challenge: Mine | Project 365 Challenge in 2012

  12. Pingback: Beban Berat « Try 2B cool 'n smart…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s